کد خبر : 178
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403- 18: 9

سماکچی عضو شورای شهر رشت :

پرداخت ۲۴ ساعته حق و حقوق برخی از پیمانکاران/ خرید ملک بانکی زیر ساختمان ساعت شهرداری رشت

پرداخت ۲۴ ساعته حق و حقوق برخی از پیمانکاران/ خرید ملک بانکی زیر ساختمان ساعت شهرداری رشت
عضو شورای شهر رشت گفت: به بنده قول داده بودند که حق وحقوق تمامی پیمانکاران پرداخت می شود، اما برخی از پیمانکاران ۲۴ ساعته پول خود دریافت می کنند ولی تعدادی دیگر مدتهاست به دنبال دریافت حق و حقوق خود هستند.

به گزارش رویداد گیلان ؛ سماکچی با تاکید به اینکه برخی از قرار دادهای آسفالت خیلی وقت پیش منعقد شده بود تصریح کرد: متاسفانه هنوز برخی از این آسفالت ها اجرایی نشده است و با توجه به اینکه پرداختی ها به پیمانکاران انجام شده است انتظار دارم این مهم هر چه سریعتر اجرایی شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت محسن سماکچی عضو شورای رشت در جلسه علنی شورا با تبریک روز شوراها و حضور محمد حسن عاقل منش  به عنوان عضو جدید شورای رشت و با اشاره به اینکه معتقدم شهردار رشت  انسان بسیار پاکدست و متعهدی است اظهار کرد: مباحثی را که مطرح می کنم به  این علت است که خدای ناکرده به خاطر برخی از  ابهامات شهردار رشت زیر سوال نرود.
وی با بیان اینکه یکی از سوالاتم پیرامون پرداختی ها به برخی از پیمانکاران است افزود: به بنده قول داده بودند که حق وحقوق تمامی پیمانکاران پرداخت شود اما برخی از پیمانکاران ۲۴ ساعته پول خود دریافت می کنند اما تعدادی دیگر مدتهاست به دنبال دریافت حق و حقوق خود هستند.
سماکچی با تاکید به اینکه برخی از قرار دادهای آسفالت خیلی وقت پیش منعقد شده بود تصریح کرد: متاسفانه هنوز برخی از این آسفالت ها اجرایی نشده است و با توجه به اینکه پرداختی ها به پیمانکاران انجام شده است انتظار دارم این مهم هر چه سریعتر اجرایی شود.
عضو شورای شهر رشت با اشاره به خرید ملک بانکی در زیر ساختمان ساعت شهرداری رشت بیان کرد : از شهردار رشت انتظار پیگیری و اجرایی شدن این مهم را دارم .
وی به شرایط مکانی سازمان فاوا شهرداری رشت اشاره کرد و‌گفت:  ساختمان مربوط به سازمان فاوا از شرایط مناسبی برخوردار نیست و انتظار داریم این سازمان در اسرع وقت به مکانی مناسب منتقل شود.
سماکچی با تبریک پیشاپیش روز کارگر افزود : باید حق و حقوق کارگران در موعد مقرر و تمام و کمال پرداخت شود و کارگران سی ان جی هه از نحوه دریافتی ها رضایت ندارند و این موضوع باید بررسی شود.
عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه منتخبین مردم رشت ناظر بر عملکرد شهردار هستند گفت : بنده به دنبال تعرفه مدیر و یا مباحث مالی نیستم،  اما اینکه بریدگی های درون شهر بدون هماهنگی با کمیسیون ترافیک شورا انجام می شود را نمی پذیرم و انتطار دادم انجام چنین اموراتی با تعاملات و هماهنگی های بیشتر انجام شود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار