کد خبر : 184
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403- 59: 9

شهردار رشت :

قول می دهم وضعیت آسفالت رشت به یکی از نقاط قوت این شهر تبدیل شود

قول می دهم وضعیت آسفالت رشت به یکی از نقاط قوت این شهر تبدیل شود
قول می دهم وضعیت آسفالت رشت به یکی از نقاط قوت این شهر تبدیل شود/ قدردانی شهردار رشت از حمایت ها و همراهی اعضای شورای رشت

به گزارش رویداد گیلان ؛ شهردار رشت گفت:

به واسطه بارش برفی که در رشت رقم خورد ، وضعیت آسفالت رشت با مشکلاتی مواجه شد و طی نشست هایی که اخیرا در این باره برگزار شده است به اعضای شورا قول می دهم که در سال جاری ،موضوع آسفالت به یکی از نقاط قوت شهر رشت تبدیل شود.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت،  رحیم شوقی شهردار رشت با حضور در یکصد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با تبریک روز شوراها به منتخبین مردم رشت در شورای ششم اظهار کرد: برای من مایه افتخار است که به مدت یک سال در خدمت منتخبین همدل و متحد شورای رشت حضور داشته باشم و بابت تمامی حمایت هایی که اعضای شورا طی این مدت از بنده داشتند  تشکر می کنم.
وی با بیان اینکه یک سال از حضورم در جایگاه شهردار رشت سپری شد افزود: در ابتدای شروع فعالیتم قول هایی به اعضای شورا بابت بهبود وضعیت شهر رشت دادم و خدا را شاکریم که تو کنون با حمایت شورا بخشی هایی از این قول ها اجرایی شده و تعدادی دیگر نیز در دست اجرا و برنامه ریزی قرار دارد.
شهردار رشت به اجرای پروژه های طرح میثاق رشت اشاره کرد و‌گفت: این پروژه که شامل هشت طرح است بر اساس برنامه زمان بندی در دست انجام است و بسیاری از شمع کوبی ها مربوط به اجرای تقاطع های زیر گذر به اتمام رسیده است.
شوقی با اشاره به اجرای پروژه ژ پنج افزود: این پروژه بالای ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ساخت سرویس های بهداشتی درمناطق مختلف شهر ، لایروبی رودخانه ها، تملک املاک با هدف بازگشایی مسیر، تملک در اجرای  پروژه سعدی به سرگل از دیگر اقدامات شهرداری رشت با حمایت شورا طی این مدت یکسال بوده است.
وی به انجام تملک مسیر زرجوب به رودبارتان اشاره کرد و گفت: این مهم نیز به اتمام رسیده است و در حوزه آسفالت نیز اقدامات انجام شده قابل مقایسه با سال های گذشته نیست و البته باید بگویم که به واسطه بارش برفی که در رشت رقم خورد ، وضعیت آسفالت رشت با مشکلاتی مواجه شد و طی نشست هایی که اخیرا در این باره برگزار شده است به اعضای شورا قول می دهم که در سال جاری ،موضوع آسفالت به یکی از نقاط قوت شهر رشت تبدیل شود.
شهردار رشت با بیان اینکه الکترونیکی کردن خدمات شهرداری رشت در دستور کار قرار دارد تصریح کرد: با اقدامات انجام شده ، بخشی از خدمات شهرداری رشت به صورت الکترونیکی انجام می شود و در حوزه پرداخت حق و حقوق پرسنل شهرداری رشت نیز به حول الهی و با برنامه ریزی های انجام شده ، مشکلی وجود ندارد و به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم که در ابتدا حقوق نیروهای شرکتی هر ماه پرداخت می شود و حقوق مدیران شهرداری و از جمله شخص شهردار رشت در آخرین مرحله هر ماه پرداخت می شود.
شوقی با اشاره به اینکه امیدواریم طی یک سالی که در خدمت اعضای شورا و شهروندان رشت بوده ام،اقداماتی در خور شان مردم شریف رشت و مقبول درگاه باریتعالی انجام داده باشم بیان کرد: نواقص و کاستی ها در رشت بسیار است و ان شاا با برنامه ریزی هایی که در دست انجام است بتوانیم خدماتی در خور شان شهروندان شریف رشت ارائه کنیم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار