کد خبر : 360
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 اردیبهشت 1403- 01: 7

بر اساس تفاهم نامه کمیته امداد و بنیاد مسکن؛

۵۰۰ واحد مسکونی در استان گیلان ساخته می شود

۵۰۰ واحد مسکونی در استان گیلان ساخته می شود
۵۰۰ واحد مسکونی بر اساس تفاهم نامه کمیته امداد و بنیاد مسکن توسط این دو نهاد در استان گیلان ساخته می شود.

به گزارش رویداد گیلان ؛ مدیرکل کمیته امداد گیلان عصر شنبه با حضور در بنیاد مسکن گیلان در جلسه‌ای با مدیرکل بنیاد مسکن عملکرد تفاهم نامه احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی فی مابین را بررسی و منعقد کردند.

«حامد دائمی» مدیرکل بنیاد مسکن گیلان به تشریح فعالیت‌های بنیاد مسکن استان در بخش‌های مختلف، به ویژه تأمین مسکن برای اقشار کم درآمد پرداخت و افزود: کمیته امداد و بنیاد مسکن، به عنوان دو دستگاه خدمات رسان و مؤثر در حمایت از اقشار محروم و کم درآمد جامعه، منشأ خدمات و برکات فراوانی بوده‌اند.

«عباس اهرابی» مدیرکل کمیته امداد استان ضمن ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم نامه احداث واحدهای مسکونی روستایی و شهری ویژه مددجویان کمیته امداد بیان کرد: این دو نهاد با همکاری هم، به خوبی توانسته‌اند اقدام‌های ویژه ای برای توسعه و آبادانی روستاها و حل مشکلات محرومین بردارند.

تفاهم نامه احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی در روستاها و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت در تاریخ ۱۴ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ به صورت کشوری با امضا ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد گردید و سهم استان گیلان در این تفاهم نامه ۵۰۰ واحد مسکونی است.

با توجه به برگزاری این جلسه مقرر شد کمیته امداد استان نسبت به معرفی افراد اقدام و بنیاد مسکن گیلان مقدمات دریافت تسهیلات و کمک بلاعوض را فراهم سازد.

در این طرح به هر یک از واجدان شرایط ۳,۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی و کمک بلاعوض به مبلغ ۱,۵۰۰ میلیون ریال پرداخت می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار