کد خبر : 584
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 خرداد 1403- 43: 7

محکومیت اسرائیل توسط فوتبالیست‌های مشهور به خاطر کودک کُشی

محکومیت اسرائیل توسط فوتبالیست‌های مشهور به خاطر کودک کُشی
جنایت اسرائیل در اردوگاه آورگان رفح به یک جریان بزرگ حقوق بشری در محافل بین المللی تبدیل شد و فوتبالیست‌های مشهور این اقدام صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

به گزارش رویداد گیلان ؛ «قتل کودکان و زنان بی دفاع در اردوگاه رفح جنایتی در تاریخ بشریت است»، این اظهارات شیکابالا، اسطوره باشگاه الزمالک و تیم ملی مصر است.اسرائیل در جدیدترین جنایت خود چادرهای آوارگان در شمال غرب شهر رفح را بمباران کرد تا ۴۵ غیرنظامی از کودکان و زنان به شهادت برسند و بیش از ۲۰۰ نفر مجروح شدند.اسرائیل از زمان آغاز جنگ علیه غزه بیش از ۳۶ هزار فلسطینی را به شهادت رسانده که ۷۰ درصد آنها کودکان و زنان هستند.

پیش از این بسیاری از فوتبالیست‌های سرشناس مسلمان به نسل کشی اسرائیل در غزه اعتراض کرده بودند. برای مثل مسعود اوزیل، محمد صلاح و حکیم زیاش از جمله حامیان مردم فلسطین بودند.اما جنایت هولناک اخیر اسرائیل در اردوگاه آوارگان رفح باعث شده تا تمام چهره های سرشناس دنیا از هنرمندان و فوتبالیست مشهور غیرمسلمان به این جنایت واکنش نشان دهند.
بر اساس گزارش الجزیره، عکس معروف اردوگاه رفح در فضای مجازی بیش از ۲۰ میلیون بازتاب داشته است و این تصویر از کشتار در مردم بی دفاع غزه به یک جریان جهانی علیه اسرائیل تبدیل شده است.دیوید بکام، ژائو کانسو(بازیکن بارسلونا)، رافائل لیائو(مهاجم میلان)، عثمان دمبله(ستاره پاریس) و بونماتی بهترین بازیکن زن دنیا به جنایت اسرائیل در رفح واکنش نشان دادند و اقدام اسرائیل را محکوم کردند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار