کد خبر : 657
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 خرداد 1403- 33: 8

عضو شورای شهر رشت تاکید داشت :

عضو شورای شهر رشت تاکید داشت :
سگ های بلاصاحب امنیت شهروندان را دچار مخاطره کرده اند؛ فرمانداری ورود کند

به گزارش رویداد گیلان ؛ مجید عزیزی عضو کمیسیون بهداشت محیط زیست شورای و رئیس شورای شهرستان رشت در جلسه نود و هشتم این کمیسیون  گفت: متاسفانه اخیرا در لاکانشهر رشت شاهد حمله سگهای ولگرد به سه شهروند، یک کودک ، یک جوان و یک سالمند بوده ایم که بر اثر شدت جراحت کار به بستری در بیمارستان نیز کشیده شد.
عزیزی با عنوان کردن آ‌نکه طبق شنیده ها یک نمونه حمله سگ در محل دیگری هم اتفاق افتاده گفت: عجیب است برخی حامیان افراطی حیوانات، حقوق سگها را به حقوق شهروندی ترجیح می‌دهند!
عزیزی با بیان آنکه فراوانی سگها موجب انتقال بیماری می‌شود گفت: در تمامی مناطق شهر تردد سگها زیاد شده و فضای رعب و وحشت ایجاد کرده است.
عزیزی تاکید داشت: لازم است کارگروهی برای جمع آوری، اسکان و مهار سگ های بلاصاحب تشکیل شود و شهرداری در این موضوع تنها رها شده است.
وی گفت: بر اساس ضوابط این موضوع در حیطه وظایف فرمانداری شهرستان رشت است و باید توجه شود هر چند زندگی حیوانات نیز مهم است اما سلامت شهروندان همواره باید در اولویت باشد.
وی گفت : از ریاست کمیسیون بهداشت محیط زیست و خدمات شهر می‌خواهیم به این موضوع ورود کرده و با تشکیل کارگروه، اوضاع ایجاد شده را سامان بخشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار