کد خبر : 607
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 خرداد 1403- 16: 8

استاندار گیلان عنوان کرد؛

تفکر توحیدی و انقلابی ملت ایران در دفاع از مظلومان فلسطین

تفکر توحیدی و انقلابی ملت ایران در دفاع از مظلومان فلسطین
استاندار گیلان با اشاره به تفکر توحیدی و انقلابی ملت ایران در دفاع از مظلومان فلسطین گفت: ملت بصیر ایران با تاسی از قیام عاشورا همواره حامی مظلوم است.

به گزارش رویداد گیلان ؛ اسدالله عباسی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی علیه ملت ایران اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل به وجود آورده داعش در منطقه بودند و دانشمندان هسته‌ای ایران را که برای پیشبرد اهداف علمی و انرژی هسته‌ای صلح آمیز که حق مسلم کشور ماست را ترور کردند.

وی با اشاره به شهادت فرزندان ایران اسلامی در سفارت ایران در سوریه افزود: رژیم منحوس صهیونیستی به چه حقی به خود اجازه داده تا به سفارت ایران در سوریه تجاوز کرده و فرزندان ایران اسلامی را به شهادت برسانند.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه دشمن در دشمنی با ملت ایران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، افزود: آمریکا با حمایت خود از رژیم منحوس صهیونیستی به کودک کشی این رژیم جعلی دامن زده و منجر به شهادت بیش از ۳۶ هزار شهید در ماه‌های اخیر شده است.

عباسی با اشاره به تفکر توحیدی و انقلابی ملت ایران در دفاع از مظلومین فلسطین، گفت: ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی با تاسی از قیام عاشورا و امام حسین (ع) همواره در مقابل ظالم ایستادگی کرده و حامی مظلوم است.

استاندار گیلان با تاکید بر حمایت از فلسطین که از آرمان‌های امام خمینی (ره) بود افزود: مقام معظم رهبری نیز با رهبری داهیانه خود پرچم مقابل با استکبار را در دنیا بلند کرده است.

وی با اشاره به خدمات شهدای خدمت و قدردانی رهبر معظم انقلاب از اقدامات جهادی شهید رئیسی گفت: تعامل سه قوا برای پیشرفت ایران اسلامی ستودنی بود اما برخی‌ها با سنگ اندازی مانع تراشی می‌کردند تا خدمات به سمع و نظر مردم نرسد و به همین خاطر نیز رهبر انقلاب در فرمایشات خود فرمودند که «دلم برای رئیسی سوخت».

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار